Door Dirk-Jan Hoekstra op 13 april 2016

Weekblad Ouder-Amstel doet verslag van bespreking Ouderkerkerplas in commissievergadering

In de commissievergadering 7 april jl. werd uitgebreid gesproken over de mogelijke komst van het dance festival Buiten Westen. Allereerst sprak inwoner Astrid Buhrs haar zorgen daarover uit. En het evenementenbeleidskader van het Groengebied Amstelland stond op verzoek van onze partij op de agenda. Onze belangrijkste punten waren dat wij willen dat eerst het participatietraject wordt afgerond en de raad een evenementenkader vaststellen voor onze gemeente voordat eventueel dance evenementen worden toegestaan.

Het Weekblad van Ouder-Amstel heeft in haar editie van woensdag 13 april verslag gedaan van de commissievergadering. De vergadering valt ook terug te luisteren op de website van gemeente.

PS: via deze link kunt u eerdere berichtgevingen van ons over dit onderwerp vinden.