Door Dirk-Jan Hoekstra op 18 juni 2014

Weekblad voor Ouder-Amstel: Parkeeroverlast versneld op agenda

Het weekblad voor Ouder-Amstel van woensdag 18 juni besteed uitgebreid aandacht aan de parkeerproblemen die inwoners in Duivendrecht ervaren en aan de enquête die VVD, Ouder-Amstel Anders en Partij van de Arbeid hierover hebben gehouden. “Vragen van VVD, PvdA en Ouder-Amstel Anders, alsmede de vele e-mails – inclusief een inspreker die tijdens de commissie aangaf bedreigd te zijn in haar zoektocht naar een parkeerplek – hebben er nu toch voor gezorgd dat het college met de commissieleden in gesprek gaat, op 26 juni aanstaande”, aldus de krant. De betreffende editie van de krant kunt u hier online lezen.